Futómű és az önbeálló kerekek
Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-17, 22:29Vételi állapotban a kormánnyal nem az autó haladási irányát lehetett megadni, csak egy hozzávetőleges irányt lehetett beállítani vele. Valamint egy súrlódó hang is volt a jobb első kerék felől.
Felbakoltam az autót, levettem az első kerekeket és a féktárcsákat amikor megláttam az első hibát. A féktárcsa porvédője volt eltörve, ami beleért a tárcsába. A súrlódó hang problémája orvosolva, bárcsak így menne minden.
Levettem a lengőkarokat, még a gyári alu lengőkarok voltak rajta, cserélhető gömbfejjel és szilentekkel. Meg is rendeltem hozzá a felújítókészletet. Meyle gömbfej és Febi szilentek és ha már szét van szedve akkor stabilizátor pálca és stabilizátorrúd szilentek is jöttek mellé. Kipréseltem a régi szilenteket az egyik lengőkarból egy házilagos présszerszám és egy méretes, régi magyar satu segítségével. Szépen ki is jött mindkettő, gömbfej is könnyen kijött. Igencsak rusnya állapotban voltak, nem csodálom, hogy lógott minden. Nézegettem a lengőkart, de valami fura volt a szilent fészkében. Szét van verve a lyuk körül az anyag. Sajnos az új szilentek bepréselése nem sikerült és a lyuk is inkább tűnik oválisnak, mint kör alakúnak.
Vettem új, szilenttel és gömbfejjel szerelt lengőkart, a gyári alu karokat pedig elküldöm felújíttatni.
Összeraktam az első futóművet az új alkatrészekkel és így már nem kopog, arra megy amerre a kormány áll. Már csak be kell állíttatni a futóművet és jó is lesz.
Vételi állapotban a kormánnyal nem az autó haladási irányát lehetett megadni, csak egy hozzávetőleges irányt lehetett beállítani vele. Valamint egy súrlódó hang is volt a jobb első kerék felől.
Felbakoltam az autót, levettem az első kerekeket és a féktárcsákat amikor megláttam az első hibát. A féktárcsa porvédője volt eltörve, ami beleért a tárcsába. A súrlódó hang problémája orvosolva, bárcsak így menne minden.
Levettem a lengőkarokat, még a gyári alu lengőkarok voltak rajta, cserélhető gömbfejjel és szilentekkel. Meg is rendeltem hozzá a felújítókészletet. Meyle gömbfej és Febi szilentek és ha már szét van szedve akkor stabilizátor pálca és stabilizátorrúd szilentek is jöttek mellé. Kipréseltem a régi szilenteket az egyik lengőkarból egy házilagos présszerszám és egy méretes, régi magyar satu segítségével. Szépen ki is jött mindkettő, gömbfej is könnyen kijött. Igencsak rusnya állapotban voltak, nem csodálom, hogy lógott minden. Nézegettem a lengőkart, de valami fura volt a szilent fészkében. Szét van verve a lyuk körül az anyag. Sajnos az új szilentek bepréselése nem sikerült és a lyuk is inkább tűnik oválisnak, mint kör alakúnak.
Vettem új, szilenttel és gömbfejjel szerelt lengőkart, a gyári alu karokat pedig elküldöm felújíttatni.
Összeraktam az első futóművet az új alkatrészekkel és így már nem kopog, arra megy amerre a kormány áll. Már csak be kell állíttatni a futóművet és jó is lesz.
- You need to login to have access to uploads.