940 bye tuning

Rövid leírás:
B230FB motor, 4 el.ablak el.tükör, világos szövet belső, központi zár, kissé viharvert kasztni (lakk hibák ,karcok, pár helyen rohadás ,de nem vészes, nem esel ki az alján) Klíma nincs, kivettem komplett mert kellett a hely.
Ami most derült ki: hűtő dupla reléje kimúlt. Nem nagy tétel de fontos.
Ami már annyira nem szokványos: M90 váltót és !nem! kettős tömegű lendkereket kapott sachs tárcsával. Kardánt is cserélni kellett hozzá.
Az első rugókból 1,5 menet vágva, gátló szára rövidítve. Lindor csinálta.
Új az összes tárcsa, fékbetét.
A beltérben van egy kékfogas LG fejegység, mikrofonnal, hogy telefonálhass. Van benne egy GPS/GSM tracker ami mókás dolgokra képes. Herz hangszórók + mélynyomó a csomiban.
És akkor térjünk a motorra:
Hengerfejet felújíttattam. 4 Porsche injektor van benne, injektormagasítók, nagy keresztmetszetű injektorhíd, állítható üa. nyomásszabályzó, nagy szállítású külső AC (044 kategória), új nagy szállítású AC a tankban (255l/h Walbro, a külső AC-t akartam kiváltani, de még mindkettő a kocsiban van…és működik…), tisztítható ü.a. szűrő.
Jelenleg szívó üzemmódban van, mert a turbóm megmakkant, azt a szettet egyébként külön árulom, de vihető a kocsival is.
Audi fojtószeleppoti, BMW hőmérsékletszenzorok kapcsolók. Gyári gyújtás. Direktszűrő (nem gagyi).
Amiért ezen dolgokat cseréltem/beépítettem:
Megasquirt vezérlő van benne, kicsit okosítva, mert képes BT-on keresztül kommunikálni, analóg jelet kezelni (pl mezei nyomásszenzorok). Jelen programot a szívó üzemmódhoz szögeltem, de bőven lehet fejleszteni. Szépen teszi a dolgát.
Biztosan kihagytam sok mindent, nem show car, hobby autó.
Ez még merev hidas. Kaphatók a szilentek, azt hiszem kovács autóból lett rendelve. Turbó: Garrett t28, saab 2.3 gyári.

 

Videó 1

Videó 2