Please or Register to create posts and topics.

KisVOLVO_négyesek

Üdv a nagysakkerosoknak! O.G. talán meg egy két hármastulaj van itt, hát én is bemutatkozom, Czimbi nicknév alatt már jó 12 éve Volvós vagyok. Egy 1994-es kétliteres 460-as és egy 1995-ös 480-as (szintén 2.0-ás) tulajaként pár százezer km-en már túlvagyunk. Dinom felkérésére, miután elkészítettem a saját négyesVolvo portálomat, tavaly tél végén összekopácsoltam ezt a felületet is, amelyet azóta sikeresen továbbvitt, fejlesztett Dinom. Csak így tovább! Előfordulok még az ősöreg indexes VOLVO fórumon fenti nicknév alatt. Jópár emlékezetes Volvo találkozót szerveztem, három erdélyi 4-5 napos túrát is szerveztem hasonló elborult volvós barátoknal, családoknak...(EST túrák=Erdélyi Sakál Túra)

A négyeseinkről: a 460-as 316 ezer km-nél tart és jól érzi magát, a 480-as az még bejáratós,  ez év elején lépte át a 200 ezer km-t. Bontatlan motorok, olajfogyás cseréig olyan 3-5 dl. Fogyó-kopó alkatrészeken túl nagyobb cserék: 2015-ben törött motortartó bölcsőt kellett cserélni a 460-asnál, aztán tavaly új hűtőt is kapott. Mindkettőnél a JE spirálrugó eltört, a 480-as egy felújított kormányművet kapott. Apám autószerelő, mellette annó sokat tanultam, tehát a kisebb javításokat magam végzem, az autóinkon, könnyen szerelhető vasak, persze kell a megfelelő háttér és szerszámok.

 

 

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.
Dinom has reacted to this post.
Dinom

Breaking news! Egy változás átvezetés történik! Eladósorba került a 460-asunk december közepén meghirdettem, január havának elején lett is gazdája. Következésképpen ki kellett tölteni az űrt, így hát gyorsan került alánk egy 960-as ;-). Most ismerkedünk, eddigi élmények nagyon jók, állapotfelmérésen is voltunk, szerelőm is elismerően bólogatott az átnézés alatt.

De a négy80-as megvan, ő marad is, mert értéknek tartom a mai gagyi autók világában... Tehát 480*2=960!

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.

Folytatva a 960-as történetét, január óta folyamatosan, szépen zajlik a szükséges karbantartások sora. Megvolt a kipufogórendszer középszakaszának a cseréje, fékfolyadék csere, benzinszűrő cseréje, illetve ahol kellett, az alváznál alvázvédő festés. A gyári lemezfelni szett rozsdája homokfúvással eltávolítva, alapozás és festés következik. Klímahűtő csere, gáz feltöltés és nyomáspróba is megvolt, a klíma most már rendben működik. Hátravan még a fűtőradiátor cseréje, őszig ezt is meg kell csinálni...

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.

Webmester – minden, ami portálépítés!