Please or Register to create posts and topics.

Tetőablak felújítás

Amikor sikeresen beszereli az ember a tetőablakot, majd utána rá a felújított tetőkárpitot előtte viszketett a kezem, hogy vajon szigetel-e? Egyértelmű, hogy beázik, szóval minden kifelé ismét.

Első, amit tudni kell róla. Hely az kell ehhez a folyamathoz. Meg 1 segítő társ se hátrány.

Amivel letömítettem: karosszéria tömítő paszta. Olcsó, sokat tudsz belőle venni, könnyen kimosható a ruhádból, ha időben észreveszed. Nem szép, de működik.

Opcionális: ha sok víz állt a nagy fekete fém házban akkor ha már kint van akkor 1 gyors drótkorongozás is a rozsdás foltokra. Ennek a peremén körbe gyárilag rá ragasztották ezt a szivacsot. Ha szétszeded, úgyis látni fogod. Ez alatt 99%-ban a festéket fel szokta oldani a ragasztó. Ez a szivacs 2 oldalú ragasztóval visszarakható. Előtte érdemes letakarítani ezeket a felületeket is drótkoronggal és lefesteni utána.

Ha csak a beázás a probléma a szerkezetet NE bontsuk meg. pár csavar ami a fekete peremet lefogja azt szedjük fel és alatta lesz a gyári tömítő gyurma akármicsoda. (fehér cucc) Ezt bátran távolítsuk el, és a helyére ebből a karosszéria tömítő pasztával nyomjuk körbe rendesen. Majd amikor a peremeket visszarakjuk akkor jó, ha 1 kicsi legalább mindenhol kinyomódik. Ezt a felesleget eltávolítjuk, és lényegében kész is. mehet vissza a helyére.

Festés miatt el tud húzódni, de 1 szép napsütés napon, ha reggel ha elkezdjük és a festést egyből megcsináljuk, akkor mire ezt a tömítőanyag cserét megcsináljuk a napon meg is szárad ez a fekete panel. és mehet is vissza minden.

Kombiba egyszerűen hátsó ajtón keresztül szerelhető az egész. Sedanba a hátsó ajtóknál nagyon nehezen, meg kicsit feszegetve, nálam 1 ülés ki is volt szedve, DE bejátszható a tetőkárpit is.

Remélem tudtam segíteni ezzel a kis szösszenettel márkatársnak.

Én Levente voltam,

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet.

A klub nevében is köszönöm a posztot. jó lett. csak így tovább. 🙂

Webmester – minden, ami portálépítés!