960 Limousine
Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-01-08, 00:23https://www.facebook.com/groups/74965864669/permalink/10157935388324670/
"Hello from Wiltshire, England ???????
This is my March 1995 Volvo 960 limousine (a Mk1, pre facelift car) I have owned the car for nearly 2.5 years now. It has the 2922cc straight 6 24v, which is just aswell. The all steel body ensures that it weighs 2.6 tonnes!!! ?
The car is infact metallic grey. It has covered 77,000 miles (125k km)
Please note the highly appropriate registration number :-)"
https://www.facebook.com/groups/74965864669/permalink/10157935388324670/
"Hello from Wiltshire, England ???????
This is my March 1995 Volvo 960 limousine (a Mk1, pre facelift car) I have owned the car for nearly 2.5 years now. It has the 2922cc straight 6 24v, which is just aswell. The all steel body ensures that it weighs 2.6 tonnes!!! ?
The car is infact metallic grey. It has covered 77,000 miles (125k km)
Please note the highly appropriate registration number :-)"
Feltöltött fájlok:
- You need to login to have access to uploads.
Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-01-15, 15:23Gyönyörű darab! 🙂 Nem kicsi!
Gyönyörű darab! 🙂 Nem kicsi!
Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-01-15, 15:37Be szeretnék ide köszönni, ha már van ilyen rovat! Ez év hozott egy 960-ast a mi kis életünkbe, eddig 460-assal furikáztunk 15 évig, most eljött az idő egy nagyobb Volvóba ülni. A hátsókerekes klasszikusok zászlóshajója mindig is szívem csücske volt.
Egy 1995-ös modellévű 960, a csíklámpás, 3.0 24V-ről van szó. Remek darab, az eddigi km futásteljesítménye a "bejáratós" kategória ezeknél a nagyvasaknál. Manapság végre eléggé körül lehet nyomozni előélet ügyében és én ezt meg is tettem, jól működik a carvertical, de a Járműellenőrzési Platform, a márkaszervíz még többet segítettek. Fontos, hogy ne ragadjon el a hév, a racionalitás egy autóvásárlásnál alap kell(ene) legyen ;-). A legfontosabb azonban a márkát szerető ismerős barát megbízhatósága, akitől vásároltuk az autót. Állapotfelmérésen is voltunk a szerelőmnél, aki nem igazán talált az autón kifogásolnivalót, így hát belevágtunk, íme:
Be szeretnék ide köszönni, ha már van ilyen rovat! Ez év hozott egy 960-ast a mi kis életünkbe, eddig 460-assal furikáztunk 15 évig, most eljött az idő egy nagyobb Volvóba ülni. A hátsókerekes klasszikusok zászlóshajója mindig is szívem csücske volt.
Egy 1995-ös modellévű 960, a csíklámpás, 3.0 24V-ről van szó. Remek darab, az eddigi km futásteljesítménye a "bejáratós" kategória ezeknél a nagyvasaknál. Manapság végre eléggé körül lehet nyomozni előélet ügyében és én ezt meg is tettem, jól működik a carvertical, de a Járműellenőrzési Platform, a márkaszervíz még többet segítettek. Fontos, hogy ne ragadjon el a hév, a racionalitás egy autóvásárlásnál alap kell(ene) legyen ;-). A legfontosabb azonban a márkát szerető ismerős barát megbízhatósága, akitől vásároltuk az autót. Állapotfelmérésen is voltunk a szerelőmnél, aki nem igazán talált az autón kifogásolnivalót, így hát belevágtunk, íme:
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.
Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-01-16, 21:22Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-01-15, 15:37Be szeretnék ide köszönni, ha már van ilyen rovat! Ez év hozott egy 960-ast a mi kis életünkbe, eddig 460-assal furikáztunk 15 évig, most eljött az idő egy nagyobb Volvóba ülni. A hátsókerekes klasszikusok zászlóshajója mindig is szívem csücske volt.
Egy 1995-ös modellévű 960, a csíklámpás, 3.0 24V-ről van szó. Remek darab, az eddigi km futásteljesítménye a "bejáratós" kategória ezeknél a nagyvasaknál. Manapság végre eléggé körül lehet nyomozni előélet ügyében és én ezt meg is tettem, jól működik a carvertical, de a Járműellenőrzési Platform, a márkaszervíz még többet segítettek. Fontos, hogy ne ragadjon el a hév, a racionalitás egy autóvásárlásnál alap kell(ene) legyen ;-). A legfontosabb azonban a márkát szerető ismerős barát megbízhatósága, akitől vásároltuk az autót. Állapotfelmérésen is voltunk a szerelőmnél, aki nem igazán talált az autón kifogásolnivalót, így hát belevágtunk, íme:
Gratila a NAGY VAShoz! A képpel vmi gond van. Nem látszik. 🙁
Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-01-15, 15:37Be szeretnék ide köszönni, ha már van ilyen rovat! Ez év hozott egy 960-ast a mi kis életünkbe, eddig 460-assal furikáztunk 15 évig, most eljött az idő egy nagyobb Volvóba ülni. A hátsókerekes klasszikusok zászlóshajója mindig is szívem csücske volt.
Egy 1995-ös modellévű 960, a csíklámpás, 3.0 24V-ről van szó. Remek darab, az eddigi km futásteljesítménye a "bejáratós" kategória ezeknél a nagyvasaknál. Manapság végre eléggé körül lehet nyomozni előélet ügyében és én ezt meg is tettem, jól működik a carvertical, de a Járműellenőrzési Platform, a márkaszervíz még többet segítettek. Fontos, hogy ne ragadjon el a hév, a racionalitás egy autóvásárlásnál alap kell(ene) legyen ;-). A legfontosabb azonban a márkát szerető ismerős barát megbízhatósága, akitől vásároltuk az autót. Állapotfelmérésen is voltunk a szerelőmnél, aki nem igazán talált az autón kifogásolnivalót, így hát belevágtunk, íme:
Gratila a NAGY VAShoz! A képpel vmi gond van. Nem látszik. 🙁
Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-01-21, 18:55Kösz! 🙂 Tényleg nem töltötte fel, na akkor újra nekifutok!
Kösz! 🙂 Tényleg nem töltötte fel, na akkor újra nekifutok!
Feltöltött fájlok:
- You need to login to have access to uploads.
Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-07-20, 11:45Fél év és párezer km után azt tudom mondani, hogy ez a hathengeres Volvo nagyon egyben van és eltalált, arányos vas. Azóta sem készült ilyen jó térérzetű autó, igaz szögletesek, konzervatívak a vonalai, de épp ezért tágas belül. Nem városi lótifutira találták ki, hanem országútra, autópályára, ahol szépen teljesít, nagyon kényelmes, komfortos és csendes autó. Az utolsó, igazi hátsókerekes nagyautója a Volvónak. A nem kis méretei ellenére fordulékony, nagyon jól terelhető, a moduláris motor meg teljesen jó fogyasztási adatokat mutat. 1650 kg mozgatása persze nem 3 l benzint igényel, de ahogy szokták mondani, "aki majmot tart, gondoskodjon a banánról is!" 🙂
A Volvo portálomon készítettem egy 960-as aloldalt, akit a típus műszaki tartalma is érdekel, OTT érdemes keresgélnie, folyamatosan bővítem.
Fél év és párezer km után azt tudom mondani, hogy ez a hathengeres Volvo nagyon egyben van és eltalált, arányos vas. Azóta sem készült ilyen jó térérzetű autó, igaz szögletesek, konzervatívak a vonalai, de épp ezért tágas belül. Nem városi lótifutira találták ki, hanem országútra, autópályára, ahol szépen teljesít, nagyon kényelmes, komfortos és csendes autó. Az utolsó, igazi hátsókerekes nagyautója a Volvónak. A nem kis méretei ellenére fordulékony, nagyon jól terelhető, a moduláris motor meg teljesen jó fogyasztási adatokat mutat. 1650 kg mozgatása persze nem 3 l benzint igényel, de ahogy szokták mondani, "aki majmot tart, gondoskodjon a banánról is!" 🙂
A Volvo portálomon készítettem egy 960-as aloldalt, akit a típus műszaki tartalma is érdekel, OTT érdemes keresgélnie, folyamatosan bővítem.
Feltöltött fájlok:
- You need to login to have access to uploads.
Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-07-27, 15:16A 960-as aloldalamat ma frissítettem, felkerültek gyári könnyűfém felniváltozatok adatokkal, linkek katalógusokhoz, egy gyári kiegészítőket tartalmazó kiadvány is elérhető 700-900-S90/V90-esekhez. Szóval lehet bogarászni! 😉
A 960-as aloldalamat ma frissítettem, felkerültek gyári könnyűfém felniváltozatok adatokkal, linkek katalógusokhoz, egy gyári kiegészítőket tartalmazó kiadvány is elérhető 700-900-S90/V90-esekhez. Szóval lehet bogarászni! 😉
Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-08-12, 09:42Egy kis karbantartási krónika a 960-asunkról: egy márka és típusbarát kolléga (köszönet Ícsi!) vállalta a tervezett fűtőradiátor cserét, ez is megvan már. Maradjunk abban, ahogy a lenti fotón is látható, nem egyszerű feladat hozzáférni a radiátorhoz. Tulajdonképpen vissza kell bontani mindent a tűzfalig, nyugodt kéz és szakértelem, típusismeret erősen ajánlott ide. A gyári réz radiátor alul a 25 év alatt szépen lassan megadta magát, kilyukadt két helyen is. Szóval ez kipipálva, ugyanakkor az egyik vákumdob vezetéke le volt esve, ez is a helyére került. A dobok jók, működnek, mozgatják a lamellákat, így mindhárom irányba terelhető a hideg-meleg levegő. A ventillátor és hűtőjáratok tiszták, szennyeződésmentesek. A motoros antenna teleszkópja is cserélve lett egy újra, most már tökéletes a rádió működése is. Még a JE ABS modul cseréje van hátra, hibakód jött onnan.
Egy kis karbantartási krónika a 960-asunkról: egy márka és típusbarát kolléga (köszönet Ícsi!) vállalta a tervezett fűtőradiátor cserét, ez is megvan már. Maradjunk abban, ahogy a lenti fotón is látható, nem egyszerű feladat hozzáférni a radiátorhoz. Tulajdonképpen vissza kell bontani mindent a tűzfalig, nyugodt kéz és szakértelem, típusismeret erősen ajánlott ide. A gyári réz radiátor alul a 25 év alatt szépen lassan megadta magát, kilyukadt két helyen is. Szóval ez kipipálva, ugyanakkor az egyik vákumdob vezetéke le volt esve, ez is a helyére került. A dobok jók, működnek, mozgatják a lamellákat, így mindhárom irányba terelhető a hideg-meleg levegő. A ventillátor és hűtőjáratok tiszták, szennyeződésmentesek. A motoros antenna teleszkópja is cserélve lett egy újra, most már tökéletes a rádió működése is. Még a JE ABS modul cseréje van hátra, hibakód jött onnan.
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.
Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2020-08-27, 13:56Hasznosságok 700-900-asokhoz, gyári szerelési könyv, nyomtatható, cikkszámokkal.
https://cardiagn.com/1982-1991-volvo-700-940-960-service-online/
Hasznosságok 700-900-asokhoz, gyári szerelési könyv, nyomtatható, cikkszámokkal.
https://cardiagn.com/1982-1991-volvo-700-940-960-service-online/