Apróságok - egyszerűbb dolgok -

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-22, 14:02Ismét cserélődött egy alkatrész. A kartergáz szűrő.
Ismét cserélődött egy alkatrész. A kartergáz szűrő.
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-22, 14:11Kartergáz szűrő!
Ez ment a helyére! A megunhatatlan műanyag!
Kartergáz szűrő!
Ez ment a helyére! A megunhatatlan műanyag!
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-22, 21:43egy kép nélküli leírás.
A szélesség jelző csatlakozójának egyik érintkezőjéről tőben elszakadt a vezeték.
A lehetőségek:1, szerzek egy másikat hosszabb dróttal és beforrasztom a rossz helyére.
2, helyrehozom.
Miután az összes többi is hasonló idős és láttam már olyat amiről a gumi borítás lemállott így maradt a helyrehozatal. Felvágtam a gumit 90%ig. a perem megmaradt. fogóval kicincáltam belőle az érintkezőt. A a gumi felső részét ahol a vezeték átment illetve ahová beleszakadt azt tűvel és 2 mm-es fúróval átjárhatóvá tettem. Átfűztem a vezetéket, ráforrasztottam a csatlakozóra Vettem olyan átmérőjű zsugorcsövet mint a gumi burkolat. lecsíptem azt a 3cm-t amennyire szükségem volt. Rá melegítettem. Összehúzta a gumi burkolatot annyira amennyire kellett, így még pont bele tudtam tenni a foglalatba. tökéletesen működik.
A fényképen a csatlakozók vannak a művelet nem lett megörökítve.
A rugó nyilván megszűnik amint veszek 1 pár új index búrát.
egy kép nélküli leírás.
A szélesség jelző csatlakozójának egyik érintkezőjéről tőben elszakadt a vezeték.
A lehetőségek:
1, szerzek egy másikat hosszabb dróttal és beforrasztom a rossz helyére.
2, helyrehozom.
Miután az összes többi is hasonló idős és láttam már olyat amiről a gumi borítás lemállott így maradt a helyrehozatal. Felvágtam a gumit 90%ig. a perem megmaradt. fogóval kicincáltam belőle az érintkezőt. A a gumi felső részét ahol a vezeték átment illetve ahová beleszakadt azt tűvel és 2 mm-es fúróval átjárhatóvá tettem. Átfűztem a vezetéket, ráforrasztottam a csatlakozóra Vettem olyan átmérőjű zsugorcsövet mint a gumi burkolat. lecsíptem azt a 3cm-t amennyire szükségem volt. Rá melegítettem. Összehúzta a gumi burkolatot annyira amennyire kellett, így még pont bele tudtam tenni a foglalatba. tökéletesen működik.
A fényképen a csatlakozók vannak a művelet nem lett megörökítve.
A rugó nyilván megszűnik amint veszek 1 pár új index búrát.
- You need to login to have access to uploads.


Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-06-25, 18:23Újabb apróság csere volt ma is.
Kiakarítottam a csomagtartó esővíz levezető csövét és csatlakozásait. Egyiket cserélni kell mivel már előttem vki hebrákolta.
Van hozzá vmi cső ami elviekben dugóként és levegőztetőként használatos!
Újabb apróság csere volt ma is.
Kiakarítottam a csomagtartó esővíz levezető csövét és csatlakozásait. Egyiket cserélni kell mivel már előttem vki hebrákolta.
Van hozzá vmi cső ami elviekben dugóként és levegőztetőként használatos!
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-06-27, 14:08Szintén apróság. Kb. 5 perces művelet.
Gépháztető hang szigetelés csere.
Szintén apróság. Kb. 5 perces művelet.
Gépháztető hang szigetelés csere.
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-07-17, 21:22Motor vezérlő csere.
Az hírlik róla, h nem romlik el soha, ami igaz is lehet, hisz a csere sem azért történt mert feladta a harcot.
Ősszel volt kasztnisnál az autó. sikerült nekik nem megfelelően felrögzíteni és egy idő után makacskodott az indítás. Szerelő helyszínre, tanakodás. Kis idő után kiderült, h nincs rendesen felcsavarozva a kasztnira ami ennek az alkatrésznek a hűtését is biztosítja. Ebből kiindulva nem kicsit kaphatott az elektronika. Ebből kiindulva lett kicserélve, mielőtt valami gubanc keletkezik. Mégiscsak 30 éves. Mindenre számítva azért félretettem a régit.Még egy kis adalék róla. Amikor megvettem az autót mondták a klubos szakik, h 2 indításos az autó. Első fordítás (indítózás) után megkapja a áramot a rendszer feltermeli az üzemanyagnyomást és 2. fordítással már indul is. Tehát nem kell gyilkolni az indító motort. ez rendre így is volt mindig. a legnagyobb hidegben is max 3. ra indult.
Ez a mostani már a gyújtás ráadásra feltermeli az üa nyomást. Ez valószínűleg jobb lesz így.
Gyári BOSCH száma 0 227 100 124
Motor vezérlő csere.
Az hírlik róla, h nem romlik el soha, ami igaz is lehet, hisz a csere sem azért történt mert feladta a harcot.
Ősszel volt kasztnisnál az autó. sikerült nekik nem megfelelően felrögzíteni és egy idő után makacskodott az indítás. Szerelő helyszínre, tanakodás. Kis idő után kiderült, h nincs rendesen felcsavarozva a kasztnira ami ennek az alkatrésznek a hűtését is biztosítja. Ebből kiindulva nem kicsit kaphatott az elektronika. Ebből kiindulva lett kicserélve, mielőtt valami gubanc keletkezik. Mégiscsak 30 éves. Mindenre számítva azért félretettem a régit.
Még egy kis adalék róla. Amikor megvettem az autót mondták a klubos szakik, h 2 indításos az autó. Első fordítás (indítózás) után megkapja a áramot a rendszer feltermeli az üzemanyagnyomást és 2. fordítással már indul is. Tehát nem kell gyilkolni az indító motort. ez rendre így is volt mindig. a legnagyobb hidegben is max 3. ra indult.
Ez a mostani már a gyújtás ráadásra feltermeli az üa nyomást. Ez valószínűleg jobb lesz így.
Gyári BOSCH száma 0 227 100 124
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.