Elektromos Problémák

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2018-03-04, 20:43Az a fura az egészben, h abból indultam ki, h az egész kábel hálózat alapja (+) (-) tekintetében az akksira kötött fekete (-) és piros (+) az irányadó. Ennek tekintetében kötöttem be. (Első körben szimpla 2 eres kábellel akksiról tesztelve lepróbáltam a csatlakozásokat. ezek alapján írtam rá a jelöléseket.) tehát a piros a (+) a fekete a (-). Egy darabig jó is volt minden amg pl a ködlámpához nem jutottam. felkapcsoltam, h lássam hová kell kössem. onnantól világított minden mindennel és parázslott is olyan aminek nem kellett volna. még a jobb oldalon is. Aztán egyszer csak megcseréltem a (+) a (-)-al és helyre állt minden. Vagy a jelölésim rosszak vagy valahol el van kötve valami. Nem nagyon értem. A lényeg, h működik.
Az a fura az egészben, h abból indultam ki, h az egész kábel hálózat alapja (+) (-) tekintetében az akksira kötött fekete (-) és piros (+) az irányadó. Ennek tekintetében kötöttem be. (Első körben szimpla 2 eres kábellel akksiról tesztelve lepróbáltam a csatlakozásokat. ezek alapján írtam rá a jelöléseket.) tehát a piros a (+) a fekete a (-). Egy darabig jó is volt minden amg pl a ködlámpához nem jutottam. felkapcsoltam, h lássam hová kell kössem. onnantól világított minden mindennel és parázslott is olyan aminek nem kellett volna. még a jobb oldalon is. Aztán egyszer csak megcseréltem a (+) a (-)-al és helyre állt minden. Vagy a jelölésim rosszak vagy valahol el van kötve valami. Nem nagyon értem. A lényeg, h működik.
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2018-12-26, 20:19Nincs véletlenül valakinek ábrája, rajza a 740 fűtő ventilátorának elhelyezkedéséről, kibontási lehetőségéről?
Nem hajlandó elindulni. volt már néha nem szép hangja, de nagyobb fordulaton abba hagyta. most már megállt és így kissé hideg vagyon benne. szóval ki kéne bányásznom amihez kb tudnom kellene, h hogy kezdjek hozzá.
Fuchs Ádám Muszerfalat kezdd el kibontani szerintem :/ Barna Zoboki amennyire rémlik (deee már nagyon rég volt, ráad 760) nem kell a ventillátorhoz lebontani a müszerfalat. kesztyütarto mögül szépen hozzáférhető a dolog. Kelemen Ati Automata klímás? Attila Jordán A kesztyűtartó alatti burkolatot kell leszedni,majd 3 vagy 4 kis csavar fogja be a ventillátort. Fagyott kézzel is 10 perc?
Egyébként ott van az előtétellenállás is mellette,de gyakran csak testhibás szokott lenni. Gulyás István Zoli! Ha nem klímás akkor a kesztyűtartó alatti borítást leveszed jobbra ott a fűtőmotor találsz oldalt rajta egy rögzítő csavart annak kivétele után széthúzod az elektromos csatlakozót majd egy laza negyed fordulat után a kezedben a motor. Bizják Gábor Maga a ventilátor a 3 kis csavar után letekerhető a házról,csati széthúz. Próbáld meg a tengelyét megfújni előbb WD40-nel,aztán zsírral,talán elindul,ha nem, elég csak azt cserélni, Varga Zolinak szerintem van... Bizják Gábor Mindegy,hogy klímás-e, a házat nem kell kibontani. Gulyás István itt egy kép
Pálfy József Gulyás István ez a PDF érdekelne! ?
Gulyás István Pálfy József Holnap át tudom küldeni mert a másik gépemen van.Pálfy József bár az enyém 88-as, de azt hiszem a legtöbb dolog azonos lesz ?
Gulyás István Az enyém is 89-s de nagyon sok minden egyformaAttila Gyenes Nekem a 740-ben 2-szer állt meg mert beállt a csapágy. Barna LászlóA kesztyűtartó alatti burkolatot leveszed, ha klímás 3 csavar alul ha nem klímás egy csavar fogja oldalt, azt hiszem van a tiedhez egy új ventim, holnap megnézem meg az árát is, úgy rémlik 20 pénz körül van.
Gulyás István A te kocsid nem klímás ha jól emlékszem.
Gulyás István Akkor jó a kép amit feltettem.🙂
Attila Gyenes A 18-as se néz ki valami egészségesnek.
Szendrei Zoltánjól látod. valóban nem az. az már át van kötve kívülre. sajnos a hetes sűrűn ilyen. Ő legalább is biztosan.
Gulyás István Ok 🙂Gulyás István válaszolt
· 2 válasz 3 órája
Nincs véletlenül valakinek ábrája, rajza a 740 fűtő ventilátorának elhelyezkedéséről, kibontási lehetőségéről?
Nem hajlandó elindulni. volt már néha nem szép hangja, de nagyobb fordulaton abba hagyta. most már megállt és így kissé hideg vagyon benne. szóval ki kéne bányásznom amihez kb tudnom kellene, h hogy kezdjek hozzá.
-
Fuchs Ádám Muszerfalat kezdd el kibontani szerintem :/
-
-
-
Barna Zoboki amennyire rémlik (deee már nagyon rég volt, ráad 760) nem kell a ventillátorhoz lebontani a müszerfalat. kesztyütarto mögül szépen hozzáférhető a dolog.
-
-
-
-
Kelemen Ati Automata klímás?
-
-
-
-
Attila Jordán A kesztyűtartó alatti burkolatot kell leszedni,majd 3 vagy 4 kis csavar fogja be a ventillátort. Fagyott kézzel is 10 perc?
Egyébként ott van az előtétellenállás is mellette,de gyakran csak testhibás szokott lenni. -
-
-
-
Gulyás István Zoli! Ha nem klímás akkor a kesztyűtartó alatti borítást leveszed jobbra ott a fűtőmotor találsz oldalt rajta egy rögzítő csavart annak kivétele után széthúzod az elektromos csatlakozót majd egy laza negyed fordulat után a kezedben a motor.
-
-
-
-
Bizják Gábor Maga a ventilátor a 3 kis csavar után letekerhető a házról,csati széthúz. Próbáld meg a tengelyét megfújni előbb WD40-nel,aztán zsírral,talán elindul,ha nem, elég csak azt cserélni, Varga Zolinak szerintem van...
-
-
-
-
Bizják Gábor Mindegy,hogy klímás-e, a házat nem kell kibontani.
-
-
-
-
Gulyás István itt egy kép
-
-
Pálfy József Gulyás István ez a PDF érdekelne! ?
-
-
-
-
Gulyás István Pálfy József Holnap át tudom küldeni mert a másik gépemen van.Pálfy József bár az enyém 88-as, de azt hiszem a legtöbb dolog azonos lesz ?
-
-
Gulyás István Az enyém is 89-s de nagyon sok minden egyforma
Attila Gyenes Nekem a 740-ben 2-szer állt meg mert beállt a csapágy. -
-
-
-
-
Barna László
A kesztyűtartó alatti burkolatot leveszed, ha klímás 3 csavar alul ha nem klímás egy csavar fogja oldalt, azt hiszem van a tiedhez egy új ventim, holnap megnézem meg az árát is, úgy rémlik 20 pénz körül van.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Gulyás István A te kocsid nem klímás ha jól emlékszem.
-
-
-
-
-
-
Gulyás István Akkor jó a kép amit feltettem.🙂
-
-
-
-
-
Attila Gyenes A 18-as se néz ki valami egészségesnek.
-
-
-
-
Szendrei Zoltán
jól látod. valóban nem az. az már át van kötve kívülre. sajnos a hetes sűrűn ilyen. Ő legalább is biztosan.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Gulyás István Ok 🙂
-
Gulyás István válaszolt
· 2 válasz 3 órája
-
-
-
-
Feltöltött fájlok:
- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-10-23, 21:48Ma másik résznek ugrottam neki. Még csak felületesen. Ennyire volt ingerenciám, meg időm.
Minden biztosítékot kicseréltem a megfelelő "nagyságúra".
Érdekes módon nőtt a töltésem.
A másik érdekes dolog, h a 1-es biztire a gyár 25 A-t ír. Pedig simán elment egy 7,5 A es biztivel. Pedig az 1-esen van a benzin pumpa is. Mondjuk érik egy bizti tábla csere is.
Ma másik résznek ugrottam neki. Még csak felületesen. Ennyire volt ingerenciám, meg időm.
Minden biztosítékot kicseréltem a megfelelő "nagyságúra".
Érdekes módon nőtt a töltésem.
A másik érdekes dolog, h a 1-es biztire a gyár 25 A-t ír. Pedig simán elment egy 7,5 A es biztivel. Pedig az 1-esen van a benzin pumpa is. Mondjuk érik egy bizti tábla csere is.
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-10-25, 18:4218-as bizti jól érzi magát? Nagyon szét van csúszva. 😀
18-as bizti jól érzi magát? Nagyon szét van csúszva. 😀

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-10-27, 22:14Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-10-25, 18:4218-as bizti jól érzi magát? Nagyon szét van csúszva. ?
már kikötve külön. meg van már a komplett bizti tábla is a cseréhez. sok feladat vár még rám ezen a téren. IS.
Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-10-25, 18:4218-as bizti jól érzi magát? Nagyon szét van csúszva. ?
már kikötve külön. meg van már a komplett bizti tábla is a cseréhez. sok feladat vár még rám ezen a téren. IS.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-04, 13:41Alakulnak a hátsó lámpáim is lassan.
Már csak ki kell cserélni őket. A 4 ből már csak ez a 2 hiányzik.
Alakulnak a hátsó lámpáim is lassan.
Már csak ki kell cserélni őket. A 4 ből már csak ez a 2 hiányzik.
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-04, 16:23A LED égőkkel óvatosan! A TotalCaron volt egy pár cikk amikben teszteltek LED égőket normál lámpatestekben. Konkrétan értékelhetetlen eredmények jöttek.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/05/ledes_egoket_a_lampaba/
https://totalcar.hu/magazin/technika/2013/11/08/er_valamit_a_gagyi_led/
A LED égőkkel óvatosan! A TotalCaron volt egy pár cikk amikben teszteltek LED égőket normál lámpatestekben. Konkrétan értékelhetetlen eredmények jöttek.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/05/ledes_egoket_a_lampaba/
https://totalcar.hu/magazin/technika/2013/11/08/er_valamit_a_gagyi_led/

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-04, 23:27Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-04, 16:23A LED égőkkel óvatosan! A TotalCaron volt egy pár cikk amikben teszteltek LED égőket normál lámpatestekben. Konkrétan értékelhetetlen eredmények jöttek.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/05/ledes_egoket_a_lampaba/
https://totalcar.hu/magazin/technika/2013/11/08/er_valamit_a_gagyi_led/
mi az értékelhetetlen eredmény? működik. hónapok óta és jobban világít mint a normál izzója.
ezenkívül talán jobba töltésem, mert kisebb az izzók fogyasztása.Ez tény mert tapasztalom.
A hátsó lámpákba meg a szélességjelzőbe hibátlan.
Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-04, 16:23A LED égőkkel óvatosan! A TotalCaron volt egy pár cikk amikben teszteltek LED égőket normál lámpatestekben. Konkrétan értékelhetetlen eredmények jöttek.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/05/ledes_egoket_a_lampaba/
https://totalcar.hu/magazin/technika/2013/11/08/er_valamit_a_gagyi_led/
mi az értékelhetetlen eredmény? működik. hónapok óta és jobban világít mint a normál izzója.
ezenkívül talán jobba töltésem, mert kisebb az izzók fogyasztása.
Ez tény mert tapasztalom.
A hátsó lámpákba meg a szélességjelzőbe hibátlan.

Idézet tőle: László Barna ekkor: 2019-11-05, 10:12A teszteket főleg első lámpában csinálták. Nézd meg a vetítési képeket a galériában, egy massza az egész.
A teszteket főleg első lámpában csinálták. Nézd meg a vetítési képeket a galériában, egy massza az egész.
Idézet tőle: Levente ekkor: 2019-11-05, 17:40Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-04, 23:27Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-04, 16:23A LED égőkkel óvatosan! A TotalCaron volt egy pár cikk amikben teszteltek LED égőket normál lámpatestekben. Konkrétan értékelhetetlen eredmények jöttek.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/05/ledes_egoket_a_lampaba/
https://totalcar.hu/magazin/technika/2013/11/08/er_valamit_a_gagyi_led/
mi az értékelhetetlen eredmény? működik. hónapok óta és jobban világít mint a normál izzója.
ezenkívül talán jobba töltésem, mert kisebb az izzók fogyasztása.Ez tény mert tapasztalom.
A hátsó lámpákba meg a szélességjelzőbe hibátlan.Ha csak megvilágítási funkciója van a lednek, tehát nem tompított, tehát nincs neki tükröző felülete, akkor a LED teljesen jó. Kevesebbet fogyaszt, erősebb, tovább bírja, strapabíróbb. A megvilágítottság a tompítottnál 90% ban függ a tükröző felülettől. Amilyen technológiára volt az kitalálva azzal kell használni, vagy a tükröző felületet kell tuningolni nem a fényforrást.
Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-04, 23:27Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-04, 16:23A LED égőkkel óvatosan! A TotalCaron volt egy pár cikk amikben teszteltek LED égőket normál lámpatestekben. Konkrétan értékelhetetlen eredmények jöttek.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/05/05/ledes_egoket_a_lampaba/
https://totalcar.hu/magazin/technika/2013/11/08/er_valamit_a_gagyi_led/
mi az értékelhetetlen eredmény? működik. hónapok óta és jobban világít mint a normál izzója.
ezenkívül talán jobba töltésem, mert kisebb az izzók fogyasztása.Ez tény mert tapasztalom.
A hátsó lámpákba meg a szélességjelzőbe hibátlan.
Ha csak megvilágítási funkciója van a lednek, tehát nem tompított, tehát nincs neki tükröző felülete, akkor a LED teljesen jó. Kevesebbet fogyaszt, erősebb, tovább bírja, strapabíróbb. A megvilágítottság a tompítottnál 90% ban függ a tükröző felülettől. Amilyen technológiára volt az kitalálva azzal kell használni, vagy a tükröző felületet kell tuningolni nem a fényforrást.

Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-06, 02:00Így van, ha csak egy sima búrában van akkor igaz. Itthon nekem is LED világítás van mindenhol, pontosan azért mert nagyobb a fényereje, kevesebbet fogyaszt, kevésbé melegedik és hosszabb az élettartama.
Azt viszont nem tudom pontosan, hogy mennyire legális akár egy LED rendszámtábla világítás.
Így van, ha csak egy sima búrában van akkor igaz. Itthon nekem is LED világítás van mindenhol, pontosan azért mert nagyobb a fényereje, kevesebbet fogyaszt, kevésbé melegedik és hosszabb az élettartama.
Azt viszont nem tudom pontosan, hogy mennyire legális akár egy LED rendszámtábla világítás.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-06, 02:21Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-06, 02:00Így van, ha csak egy sima búrában van akkor igaz. Itthon nekem is LED világítás van mindenhol, pontosan azért mert nagyobb a fényereje, kevesebbet fogyaszt, kevésbé melegedik és hosszabb az élettartama.
Azt viszont nem tudom pontosan, hogy mennyire legális akár egy LED rendszámtábla világítás.A hátsó lámpában a piros búra alatt Qrva mind1 sztem és az indexben is. Mondjuk nekem mint említettem a szélességjelzőim is azok. Eléggé meggyőzően világít. Nem mondom, h messzire mennék velük, mivel a bóra nem kifelyezetten fényszórásra termett, de jó. Mondjuk azért csak azzal vak sötétben ehy 10-15 km/h val simán el lehet botorkálni. A műszerfalat is ledesítettem részben. Az ajtó világításokat is a mennyezetit is. A rendszám még hátra van. Abban melegfényűz kellene tenni és akkor ok. amit nem tudok cserélni az a motortér és a csomagtér világítás, mivel azok higanykapcsolók, de az amúgy sem jelentős fogyasztók. Csak karcsú a fényereje amikor épp kell
Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-06, 02:00Így van, ha csak egy sima búrában van akkor igaz. Itthon nekem is LED világítás van mindenhol, pontosan azért mert nagyobb a fényereje, kevesebbet fogyaszt, kevésbé melegedik és hosszabb az élettartama.
Azt viszont nem tudom pontosan, hogy mennyire legális akár egy LED rendszámtábla világítás.
A hátsó lámpában a piros búra alatt Qrva mind1 sztem és az indexben is. Mondjuk nekem mint említettem a szélességjelzőim is azok. Eléggé meggyőzően világít. Nem mondom, h messzire mennék velük, mivel a bóra nem kifelyezetten fényszórásra termett, de jó. Mondjuk azért csak azzal vak sötétben ehy 10-15 km/h val simán el lehet botorkálni. A műszerfalat is ledesítettem részben. Az ajtó világításokat is a mennyezetit is. A rendszám még hátra van. Abban melegfényűz kellene tenni és akkor ok. amit nem tudok cserélni az a motortér és a csomagtér világítás, mivel azok higanykapcsolók, de az amúgy sem jelentős fogyasztók. Csak karcsú a fényereje amikor épp kell

Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-07, 12:32A beltéri izzók LEDre cserélésén én is gondolkozom. A rendszámtábla és a műszerfal világítása szerintem marad izzós. Azért utánanézek, hogy mennyire legális a rendszámtábla világítását cserélni. Amilyen szerencsém van tuti belekötnének 😀
Ugyan így vagyok a hátsó lámpákkal. Előre viszont biztosan marad a bele való izzó, hacsak nem találok olyat ami LEDre van tervezve, legálisan beépíthető és nem üt el az eredeti lámpától.
A beltéri izzók LEDre cserélésén én is gondolkozom. A rendszámtábla és a műszerfal világítása szerintem marad izzós. Azért utánanézek, hogy mennyire legális a rendszámtábla világítását cserélni. Amilyen szerencsém van tuti belekötnének 😀
Ugyan így vagyok a hátsó lámpákkal. Előre viszont biztosan marad a bele való izzó, hacsak nem találok olyat ami LEDre van tervezve, legálisan beépíthető és nem üt el az eredeti lámpától.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-07, 21:50Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-07, 12:32A beltéri izzók LEDre cserélésén én is gondolkozom. A rendszámtábla és a műszerfal világítása szerintem marad izzós. Azért utánanézek, hogy mennyire legális a rendszámtábla világítását cserélni. Amilyen szerencsém van tuti belekötnének
Ugyan így vagyok a hátsó lámpákkal. Előre viszont biztosan marad a bele való izzó, hacsak nem találok olyat ami LEDre van tervezve, legálisan beépíthető és nem üt el az eredeti lámpától.Ha piros fényűt veszel a búra alá senkinek nem tűnik fe. Világít és kész. Nekem fehér van a piros alatt. Észre vehetetlen, h nem az. Max jobban világít és látszódik. Ennyi.
Idézet tőle: Barna László ekkor: 2019-11-07, 12:32A beltéri izzók LEDre cserélésén én is gondolkozom. A rendszámtábla és a műszerfal világítása szerintem marad izzós. Azért utánanézek, hogy mennyire legális a rendszámtábla világítását cserélni. Amilyen szerencsém van tuti belekötnének
Ugyan így vagyok a hátsó lámpákkal. Előre viszont biztosan marad a bele való izzó, hacsak nem találok olyat ami LEDre van tervezve, legálisan beépíthető és nem üt el az eredeti lámpától.
Ha piros fényűt veszel a búra alá senkinek nem tűnik fe. Világít és kész. Nekem fehér van a piros alatt. Észre vehetetlen, h nem az. Max jobban világít és látszódik. Ennyi.
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-07, 22:09A hátsó lámpába a 4 izzóból csak kettőben van led. A 2 beksőben. A másik kettőbe nem "engedi használni". Hiába teszem bele nem világít. A tolatólámpában szintén nem világít.
Az index megint problémás, mert úgy vesz mintha ki lenne égve az egyik, és gyorsabban villog.
Eddig amint látszik a szélességjelzőben és a hátsó lámpákban, ajtó világításokban és a beltéri menyezet meg a műszerfalban vált be.
De megint kezd beoxidálódni a foglalat az izzóknál, úgyhogy nem adom fel míg meg nem tisztítottam őket újra és úgy ki nem próbáltam.
A hátsó lámpába a 4 izzóból csak kettőben van led. A 2 beksőben. A másik kettőbe nem "engedi használni". Hiába teszem bele nem világít. A tolatólámpában szintén nem világít.
Az index megint problémás, mert úgy vesz mintha ki lenne égve az egyik, és gyorsabban villog.
Eddig amint látszik a szélességjelzőben és a hátsó lámpákban, ajtó világításokban és a beltéri menyezet meg a műszerfalban vált be.
De megint kezd beoxidálódni a foglalat az izzóknál, úgyhogy nem adom fel míg meg nem tisztítottam őket újra és úgy ki nem próbáltam.
Feltöltött fájlok:
- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-20, 13:48További gondok. kikötöttem de minek? Az oka megvolt az biztos! vajon hová tartozik?
További gondok. kikötöttem de minek? Az oka megvolt az biztos! vajon hová tartozik?
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-08-05, 12:53Újabb elektromos anomália látszik kirajzolódni.
Az autó indul. megyek vele valamennyit majd durrog csattog, lassul, mint akinek elfogyott a benyája én kb el is fogyott (na nem azért mert nincs a tankban) megáll. indítózok. Hallani is, h termel az üa szivattyú, de az autó még sem hajlandó indulni. majd elkeseredett kotorászás az egész biztitábla katyvaszában. Elindul, leáll, majd további mozgatás forgatás, indul. Megyek megint egy adagot még a (műszerfal világítás is kialudt, mozgatásra visszajön) leáll. Megint ode-oda mozgatás indítózgatás. Elindul. Megint megyek dadogás leállás.
kb 7 km alatt 3x játszotta el este.Kérdések:
Nemrég volt cserélve a gyújtásmodul. Előtte ilyet nem csinált. ha zárlat van vhol meg tudja zavarni annyira a modult, h le kell hűljön valamennyit, h újra induljon és az én kotorászásom jelentéktelen? a modul csak amiatt lett cserélve mert ősszel a kasztnisok amikor javították az autót, nem húzták vissza a helyére és nem tudhatjuk, h mekkora pofont kapott ettől a benne lévő elektronika, h nem volt megfelelő hűtése.A gyújtásmodul a felfogató "alapjához" közösítő anyagnak vmi hasonló cucc/paszta van mint a szgépek processzormagja és a hűtőborda alja közt. lehet, h esetleg nem a legjobb és nem végzi rendesen a hűtést, hiába van a kasztnira rögzítve, ezáltal megbolondul a modul? De már csere óta mentem kb 150 km-t hiba mentesen.
Az ac relét megforrasztgattam, dolgozik is hisz hallatszik ahogy feltermel. esetleg ha bemelegszik akkor az kezdhet el xarkodni? egy adott szögbe ha kézzel tartom akkor talán megy, de nem mindig.
Vissza cseréltem a régi modult. Indul, járattam míg bemelegszik a motor, felpörgettem 5-5500 körülre fokozatosan a motort. Nem állt meg. Majd haladás közben kiderül, h mi lesz.A 22 es biztosítékot rendszeresen kilövi. 15 A-s bizti. de még a 25A-ost is! Aban a pillanatban amint lámpát kapcsolok.
a 22-es bizti leírás szerint ezeket tartalmazza:
Buckle lamps
R H Park and tail lamps
Tunnel Box Lamps
(Relay aux Lamps)
(R H d Instrument and R H panel lamps)
Újabb elektromos anomália látszik kirajzolódni.
Az autó indul. megyek vele valamennyit majd durrog csattog, lassul, mint akinek elfogyott a benyája én kb el is fogyott (na nem azért mert nincs a tankban) megáll. indítózok. Hallani is, h termel az üa szivattyú, de az autó még sem hajlandó indulni. majd elkeseredett kotorászás az egész biztitábla katyvaszában. Elindul, leáll, majd további mozgatás forgatás, indul. Megyek megint egy adagot még a (műszerfal világítás is kialudt, mozgatásra visszajön) leáll. Megint ode-oda mozgatás indítózgatás. Elindul. Megint megyek dadogás leállás.
kb 7 km alatt 3x játszotta el este.
Kérdések:
Nemrég volt cserélve a gyújtásmodul. Előtte ilyet nem csinált. ha zárlat van vhol meg tudja zavarni annyira a modult, h le kell hűljön valamennyit, h újra induljon és az én kotorászásom jelentéktelen? a modul csak amiatt lett cserélve mert ősszel a kasztnisok amikor javították az autót, nem húzták vissza a helyére és nem tudhatjuk, h mekkora pofont kapott ettől a benne lévő elektronika, h nem volt megfelelő hűtése.
A gyújtásmodul a felfogató "alapjához" közösítő anyagnak vmi hasonló cucc/paszta van mint a szgépek processzormagja és a hűtőborda alja közt. lehet, h esetleg nem a legjobb és nem végzi rendesen a hűtést, hiába van a kasztnira rögzítve, ezáltal megbolondul a modul? De már csere óta mentem kb 150 km-t hiba mentesen.
Az ac relét megforrasztgattam, dolgozik is hisz hallatszik ahogy feltermel. esetleg ha bemelegszik akkor az kezdhet el xarkodni? egy adott szögbe ha kézzel tartom akkor talán megy, de nem mindig.
Vissza cseréltem a régi modult. Indul, járattam míg bemelegszik a motor, felpörgettem 5-5500 körülre fokozatosan a motort. Nem állt meg. Majd haladás közben kiderül, h mi lesz.
A 22 es biztosítékot rendszeresen kilövi. 15 A-s bizti. de még a 25A-ost is! Aban a pillanatban amint lámpát kapcsolok.
a 22-es bizti leírás szerint ezeket tartalmazza:
Buckle lamps
R H Park and tail lamps
Tunnel Box Lamps
(Relay aux Lamps)
(R H d Instrument and R H panel lamps)
- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-08-06, 17:32Tegnap végül lett 24 km probléma mentes futás teljesítmény. 😛 ez már bizalomra ad okot, h ki szűrhettem a hibát. Úgy néz ki, h a vadi új gyújtásmodul lesz a ludas. Vagy elszállt benne vmi vagy nem dolgozik rendesen a hűtése így amint túl melegszik, le ís áll. Veszek pasztát aztán tesztelem.
Tegnap végül lett 24 km probléma mentes futás teljesítmény. 😛 ez már bizalomra ad okot, h ki szűrhettem a hibát. Úgy néz ki, h a vadi új gyújtásmodul lesz a ludas. Vagy elszállt benne vmi vagy nem dolgozik rendesen a hűtése így amint túl melegszik, le ís áll. Veszek pasztát aztán tesztelem.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-08-07, 00:41Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-07, 22:09A hátsó lámpába a 4 izzóból csak kettőben van led. A 2 beksőben. A másik kettőbe nem "engedi használni". Hiába teszem bele nem világít. A tolatólámpában szintén nem világít.
Az index megint problémás, mert úgy vesz mintha ki lenne égve az egyik, és gyorsabban villog.
Eddig amint látszik a szélességjelzőben és a hátsó lámpákban, ajtó világításokban és a beltéri menyezet meg a műszerfalban vált be.
De megint kezd beoxidálódni a foglalat az izzóknál, úgyhogy nem adom fel míg meg nem tisztítottam őket újra és úgy ki nem próbáltam.
A folyamatos oxidáció oka mint ulólag kidetült az eltömődött törött és folytonossági hiánbyal közködő esővíz levezetés volt.ki lett takarítva, ki lettek pótolva a hiányosságok és azóta nem ázik be. Bízom benne, h ez ősszel is így marad. 😉
Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-07, 22:09A hátsó lámpába a 4 izzóból csak kettőben van led. A 2 beksőben. A másik kettőbe nem "engedi használni". Hiába teszem bele nem világít. A tolatólámpában szintén nem világít.
Az index megint problémás, mert úgy vesz mintha ki lenne égve az egyik, és gyorsabban villog.
Eddig amint látszik a szélességjelzőben és a hátsó lámpákban, ajtó világításokban és a beltéri menyezet meg a műszerfalban vált be.
De megint kezd beoxidálódni a foglalat az izzóknál, úgyhogy nem adom fel míg meg nem tisztítottam őket újra és úgy ki nem próbáltam.
A folyamatos oxidáció oka mint ulólag kidetült az eltömődött törött és folytonossági hiánbyal közködő esővíz levezetés volt.ki lett takarítva, ki lettek pótolva a hiányosságok és azóta nem ázik be. Bízom benne, h ez ősszel is így marad. 😉

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-08-07, 00:57Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-20, 13:48További gondok. kikötöttem de minek? Az oka megvolt az biztos! vajon hová tartozik?
Az oka is meglett. Ha visszakötöm nem világít a műszerfal. 🙁
Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-11-20, 13:48További gondok. kikötöttem de minek? Az oka megvolt az biztos! vajon hová tartozik?
Az oka is meglett. Ha visszakötöm nem világít a műszerfal. 🙁

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2020-09-14, 23:36Újabb régi probléma.
Anno egyik pillanatról a másikra, menet közben elszállt a világítás. Kizárólag a ködlámpák világítottak majd nagynehezen helyrerázódot. Ami megmaradt, h hantávfényt kapcsolok akkor elveszi a tompítottat és csak a ködök maradnak. Ha fel van kapcsolva. Ha nincs akkor csak a helyzetjelő a 2 szélén. Alap esetben a lámpa nagy része a tompított, a 2 kisebből a felső a köd és az alsó kisebb a távfény. Az első 3 képen látszik a lámpatest próbája, az akksiról hoztam külön szálat hozzá. Egy adott érintjező a "+" és a "-" szálat érintgettem hozzá a maradék 3 érintkezőhöz. Működnek. A 4. Képen a felkapcsolt ködlámoák látszanak amiből is csak a balmoldali működik (menetirány szerint).
Az 5. Képen meg a felkapcsolt köd lámpa és a rákapcsolt refi ami ugye elveszi a tompítottat. Ha a ködöt leveszem akkor csak a helyzetjelző marad. Vagy vezeték probléma v relé probléma. Egy fekete henger alakú relét már cseréltem. Az a lábánálmis meg volt olvadva, meg belül is. Mert szétnyitottam. De az állapot maradt. Tehát még egy relé kell legyen.
Újabb régi probléma.
Anno egyik pillanatról a másikra, menet közben elszállt a világítás. Kizárólag a ködlámpák világítottak majd nagynehezen helyrerázódot. Ami megmaradt, h hantávfényt kapcsolok akkor elveszi a tompítottat és csak a ködök maradnak. Ha fel van kapcsolva. Ha nincs akkor csak a helyzetjelő a 2 szélén. Alap esetben a lámpa nagy része a tompított, a 2 kisebből a felső a köd és az alsó kisebb a távfény. Az első 3 képen látszik a lámpatest próbája, az akksiról hoztam külön szálat hozzá. Egy adott érintjező a "+" és a "-" szálat érintgettem hozzá a maradék 3 érintkezőhöz. Működnek. A 4. Képen a felkapcsolt ködlámoák látszanak amiből is csak a balmoldali működik (menetirány szerint).
Az 5. Képen meg a felkapcsolt köd lámpa és a rákapcsolt refi ami ugye elveszi a tompítottat. Ha a ködöt leveszem akkor csak a helyzetjelző marad. Vagy vezeték probléma v relé probléma. Egy fekete henger alakú relét már cseréltem. Az a lábánálmis meg volt olvadva, meg belül is. Mert szétnyitottam. De az állapot maradt. Tehát még egy relé kell legyen.
Feltöltött fájlok:- You need to login to have access to uploads.