K-jet felfüggesztés és "harang" csere

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-09-05, 18:58Ki kellett cserélnem a K-jet felfüggesztésénél az első törött/szétszakadt bakot.
De ehhez szét kellett borítani a befecskendezők bekötését mivel a bak egyik része az alu öntvényben a másik fele meg öntvényen kívül anyával volt rögzítve. Lentebb lesz kép a bakról.
- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-09-05, 19:25az eddigi 2 rögzítési pont helyett 3-at találtam. a 3. éppenhogy hozzáférhető. Nem könnyen. Összerakáskor a fúvókáknál a tömítő alátéteket megtisztítva raktam vissza meg a helyét is. Óvatosan, h semmi ne vesszen el. Ami miatt szét kellett borítani a fúvókákat, h a kettészakadt bakot ki tudjam szedni, hisz a fogó másképp nem fért hozzá. A Gumi "harang" már szét volt szakadva a bilincsek alatt. előzőleg szilikonnal próbáltam kiegészíteni. átmenetileg működött, de nem bírta sokáig.
A tartóbak cseréjének oka az utolsó képeken látszik.az egyenletes járás látszik.
https://youtu.be/Tm_td4d8iSY
az eddigi 2 rögzítési pont helyett 3-at találtam. a 3. éppenhogy hozzáférhető. Nem könnyen. Összerakáskor a fúvókáknál a tömítő alátéteket megtisztítva raktam vissza meg a helyét is. Óvatosan, h semmi ne vesszen el. Ami miatt szét kellett borítani a fúvókákat, h a kettészakadt bakot ki tudjam szedni, hisz a fogó másképp nem fért hozzá. A Gumi "harang" már szét volt szakadva a bilincsek alatt. előzőleg szilikonnal próbáltam kiegészíteni. átmenetileg működött, de nem bírta sokáig.
A tartóbak cseréjének oka az utolsó képeken látszik.
az egyenletes járás látszik.
https://youtu.be/Tm_td4d8iSY
- You need to login to have access to uploads.