Forum breadcrumbs - You are here:Fórum740/760/780-as fórum: 744/745Dinom 1990-es 744-es 2000cm3Kardán mizéria
Please Bejelentkezés or Register to create posts and topics.
Kardán mizéria

Dinom@dinom
219 bejegyzés
#1 · 2019-05-12, 21:52
Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-05-12, 21:52kérdés: a kardánon van-e vmi jelölés az összerakást illetően. Szétszedtem, nem jelöltem össze és ráz! (áram nincs benne)
Most újra szét-össze, de hogyan?
kérdés: a kardánon van-e vmi jelölés az összerakást illetően. Szétszedtem, nem jelöltem össze és ráz! (áram nincs benne)
Most újra szét-össze, de hogyan?
Click for thumbs down.0Click for thumbs up.0

#2 · 2019-05-12, 22:11
Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-05-12, 22:11
Miklovics József Mátyás Igor elvileg nincs rajta jelölés. a csapàgy jó? elvileg az is okozhat "ràzàst"
Gergely Dömölki Iránymutatónak ez jó. Ha a keresztek nem állnak jól egymáshoz képest, okozhat efféle tünetet.
https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMYyoutube.com
Szendrei Zoltán
Gergely Dömölki nem állhat másképp. 2 kereszt van a hátsó kardántengely 2 végén. Az fix. Gyárilag az elsőt húztam le róla.
Szendrei Zoltán
Fuchs Ádám nem volt prés. Kereszteket nem bántottam. Csak az elsővel foglalkoztam. A keresztek a hátsón vannak
Szendrei Zoltán
Fuchs Ádám hardys az eleje. Még bírja. A régi xar csapággyal nem rázott, csak sivított.
Szendrei Zoltán
Zoltán Palakovics az úgy áll gyárilag. A hátsó kardán tengely 2 végén van fixen 1-1.
Richárd Barina Szendrei Zoltán gyártáskor a komplett tengelyt egyensúlyozzák ki a kis lemezlapkákkal, ezért bizonyos fordulatnál rázhat, ha nem lett összejelölve szétszereléskor. Egy másik kardánon meg kellene nézni a hardy villájának a kardáncsuklóhoz viszonyított h elyzetét, akkor csak három próbálkozás kell, hogy 120 fokonként elforgatva egyszer csak jó legyen. Modernebb autóknál egyébként az egyik borda vastagabb a ricnin, hogy csak egy állásban lehessen összetolni.
Péter Gede Ha jól megtisztítod anélkül hogy a festéket lekaparnád (a bordás áthajtás körül), lesz egy fémig belekarcolt jel/nyíl mindkét kardánfélen, amit még kézzel jelöltek a gyárban centírozás körül kb. Valahol lehet hogy fotóm is van róla, majd megkeresem kb hogy néz ki.
-0:07
-
Miklovics József Mátyás Igor elvileg nincs rajta jelölés. a csapàgy jó? elvileg az is okozhat "ràzàst"
-
-
-
Gergely Dömölki Iránymutatónak ez jó. Ha a keresztek nem állnak jól egymáshoz képest, okozhat efféle tünetet.
https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY

youtube.com


-
-
-
-
-
-
Szendrei Zoltán
Fuchs Ádám nem volt prés. Kereszteket nem bántottam. Csak az elsővel foglalkoztam. A keresztek a hátsón vannak
-
-
-
-
-
-
Szendrei Zoltán
Fuchs Ádám hardys az eleje. Még bírja. A régi xar csapággyal nem rázott, csak sivított.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Szendrei Zoltán
Zoltán Palakovics az úgy áll gyárilag. A hátsó kardán tengely 2 végén van fixen 1-1.
-
-
Richárd Barina Szendrei Zoltán gyártáskor a komplett tengelyt egyensúlyozzák ki a kis lemezlapkákkal, ezért bizonyos fordulatnál rázhat, ha nem lett összejelölve szétszereléskor. Egy másik kardánon meg kellene nézni a hardy villájának a kardáncsuklóhoz viszonyított h elyzetét, akkor csak három próbálkozás kell, hogy 120 fokonként elforgatva egyszer csak jó legyen. Modernebb autóknál egyébként az egyik borda vastagabb a ricnin, hogy csak egy állásban lehessen összetolni.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Péter Gede Ha jól megtisztítod anélkül hogy a festéket lekaparnád (a bordás áthajtás körül), lesz egy fémig belekarcolt jel/nyíl mindkét kardánfélen, amit még kézzel jelöltek a gyárban centírozás körül kb. Valahol lehet hogy fotóm is van róla, majd megkeresem kb hogy néz ki.
-
-

-0:07
Click for thumbs down.0Click for thumbs up.0


