Karosszéria

Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2018-03-05, 13:57Topiknyitóként első lenni, ez ritka alkalom! ?
Szóval az örök téma a youngtimer korban lépő négyeseknél a kasztni megóvása, vagy ha már ez nem sikerül, annak javítása. Mi a legkényesebb része a kasztninak? A hátsó fertály egyértelműen, az kapja a víz, hó, sár és sózuhatag permetet, ide csavarodik és rakodik be a nedves, fémet csámcsogó sós sár. Leghamarabb a két hátsó kerékjárati ív kívül belül pöttyösödik, aztán az emelőállás, a küszöbök következnek, a hátsó híd a rugótornyokkal... Az első sárvédők alja, majd az ajtók alja a rozsda következő célpontja. Néhány fotó azonban többet mond minden szónál:
Topiknyitóként első lenni, ez ritka alkalom! ?
Szóval az örök téma a youngtimer korban lépő négyeseknél a kasztni megóvása, vagy ha már ez nem sikerül, annak javítása. Mi a legkényesebb része a kasztninak? A hátsó fertály egyértelműen, az kapja a víz, hó, sár és sózuhatag permetet, ide csavarodik és rakodik be a nedves, fémet csámcsogó sós sár. Leghamarabb a két hátsó kerékjárati ív kívül belül pöttyösödik, aztán az emelőállás, a küszöbök következnek, a hátsó híd a rugótornyokkal... Az első sárvédők alja, majd az ajtók alja a rozsda következő célpontja. Néhány fotó azonban többet mond minden szónál:
Feltöltött fájlok:
- You need to login to have access to uploads.

Idézet tőle: czimbi-adm ekkor: 2019-12-04, 20:52Azért a 2018-as kasztnijavítás és fényezés után összeállt a gép! 😉 A folyamatos karbantartás ha megvan, félmillió km fölött is autók ezek a svéd vasak.
Azért a 2018-as kasztnijavítás és fényezés után összeállt a gép! 😉 A folyamatos karbantartás ha megvan, félmillió km fölött is autók ezek a svéd vasak.
Feltöltött fájlok:
- You need to login to have access to uploads.