Please Bejelentkezés or Register to create posts and topics.
Weber/Dellorto kontra K-jet
Dinom@dinom
219 bejegyzés
#1 · 2019-09-01, 00:54
Idézet tőle: Dinom ekkor: 2019-09-01, 00:54Meglett a kicsike a 240 re! ????
Manó Dusnoki Woooow! Honnan hogyan? Kitol mitol, mire? Ha elado lesz akkor erdekel ?
Balazs Kovacs Manó Dusnoki ez egy lotusrol jott le es elkuldtem egy cegnek akik rally autokat epitenek. Esszerakva szervizelve kaptam vissza. A 240em az 2.1 volt automata most 2.3 kezi k jetronik volt karbis lesz. A jovo ebre ha osszekapom magam be is lesz fejezve. Teljes lakatolas fenyezes meg egy vezer tengely amerikabol ami allitolag nagyon popec. Lendkerek lekonnyitve.
Balazs Kovacs Szendrei Zoltán a k jet rendszeren nagyon nehez atszivni a levegot. A legtomegmero az egy fem lemez amit az uzemanyag nyomas a ellen kell a levegonek nyitnia.
folkraceshop.seFolkrace delar | Volvo Saab Opel BMW | Folkraceshop
Szendrei Zoltán Ádám Fuchs lehet, h neked mókás, csak nem mindeki szerel naponta autót és van benne olyan mértékig mint pl te. 😀 ????
Manó Dusnoki Szendrei Zoltán attól függ mit akarsz. Minden csak $$ kérdése. Injektor is tud olyat mint a karbi, minden csak $$$
Fuchs Ádám Szendrei Zoltán egy hete, jelenleg a tuner a veztengelyjeladóval vesződik, minden mnás már van, injektor tüzel, gyújtás szintén, főtengelyjeladó él és virul, vízhőszenzor, olajnyomás, minden van, nem rakok fel képet mert lusta vagyok ,vagy 20-at kaptam Tomitól csak a héten 😀
Viktor Nagy Manó Dusnoki, csak hengerenkenti befecskendezessel lehet egy karbi adta teljesítményt produkálni. A kj nem ilyen. ?
Viktor Nagy Szendrei Zoltán, sorry, nem fogalmaztam elég részletesen. A levegőt is hengerenkent érdemes bejuttatni a gázlengesek optimalizálása miatt, és ezt egy mechanikus vezérlésű injektorral igen nehéz megoldani.
Szendrei Zoltán Nem nagy trubáj érdekel, csak kérdések. Pl. Nagy átlagban (nyilván lág, meg vezetési stílus függő is) mennyi kell legyen egy 2000 cm3 mitor fogyija k-jet-el?
Viktor Nagy 6 literig le lehet vinni - ha a minimum érdekel. Persze ehhez egy tonna körüli tömeg, jó gumik és okos láb szükséges.
Viktor Nagy Egyébként érdekes dolog, hogy egy jó karbival lejjebb lehet vinni a fogyit, mint egy kjettel.
Fuchs Ádám aza kurva papír állandóan. dohánybolt, veszel egy rollt és máris van papírod, tádááááá 😀 😀
Fuchs Ádám persze, megveszed, felrakod, és a kuty anem kérdezi mi az ha nem tolsz fánkokat a rendőr előtt.. ugyanmár gyerekek....
Balazs Kovacs Ez az egyik OK amiert nem elek othon. Itt semmihez nem kell papir. Atirasi koltseg nuku. Es senki nem b.szogat az allamtol hogy ezt meg azt fizessem stb.
Meglett a kicsike a 240 re! ????
Manó Dusnoki Woooow! Honnan hogyan? Kitol mitol, mire? Ha elado lesz akkor erdekel ?
-
Balazs Kovacs Manó Dusnoki ez egy lotusrol jott le es elkuldtem egy cegnek akik rally autokat epitenek. Esszerakva szervizelve kaptam vissza. A 240em az 2.1 volt automata most 2.3 kezi k jetronik volt karbis lesz. A jovo ebre ha osszekapom magam be is lesz fejezve. Teljes lakatolas fenyezes meg egy vezer tengely amerikabol ami allitolag nagyon popec. Lendkerek lekonnyitve.
-
-
-
-
Balazs Kovacs Szendrei Zoltán a k jet rendszeren nagyon nehez atszivni a levegot. A legtomegmero az egy fem lemez amit az uzemanyag nyomas a ellen kell a levegonek nyitnia.
-
-
-
-
-
folkraceshop.seFolkrace delar | Volvo Saab Opel BMW | Folkraceshop
-
Szendrei Zoltán Ádám Fuchs lehet, h neked mókás, csak nem mindeki szerel naponta autót és van benne olyan mértékig mint pl te. 😀 ????
-
-
Manó Dusnoki Szendrei Zoltán attól függ mit akarsz. Minden csak $$ kérdése. Injektor is tud olyat mint a karbi, minden csak $$$
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Fuchs Ádám Szendrei Zoltán egy hete, jelenleg a tuner a veztengelyjeladóval vesződik, minden mnás már van, injektor tüzel, gyújtás szintén, főtengelyjeladó él és virul, vízhőszenzor, olajnyomás, minden van, nem rakok fel képet mert lusta vagyok ,vagy 20-at kaptam Tomitól csak a héten 😀
-
-
Viktor Nagy Manó Dusnoki, csak hengerenkenti befecskendezessel lehet egy karbi adta teljesítményt produkálni. A kj nem ilyen. ?
-
-
-
-
-
-
Viktor Nagy Szendrei Zoltán, sorry, nem fogalmaztam elég részletesen. A levegőt is hengerenkent érdemes bejuttatni a gázlengesek optimalizálása miatt, és ezt egy mechanikus vezérlésű injektorral igen nehéz megoldani.
-
-
-
-
-
-
-
-
Szendrei Zoltán Nem nagy trubáj érdekel, csak kérdések. Pl. Nagy átlagban (nyilván lág, meg vezetési stílus függő is) mennyi kell legyen egy 2000 cm3 mitor fogyija k-jet-el?
-
-
Viktor Nagy 6 literig le lehet vinni - ha a minimum érdekel. Persze ehhez egy tonna körüli tömeg, jó gumik és okos láb szükséges.
-
-
Viktor Nagy Egyébként érdekes dolog, hogy egy jó karbival lejjebb lehet vinni a fogyit, mint egy kjettel.
-
-
-
-
-
-
-
-
Fuchs Ádám aza kurva papír állandóan. dohánybolt, veszel egy rollt és máris van papírod, tádááááá 😀 😀
-
-
-
-
Fuchs Ádám persze, megveszed, felrakod, és a kuty anem kérdezi mi az ha nem tolsz fánkokat a rendőr előtt.. ugyanmár gyerekek....
-
-
Balazs Kovacs Ez az egyik OK amiert nem elek othon. Itt semmihez nem kell papir. Atirasi koltseg nuku. Es senki nem b.szogat az allamtol hogy ezt meg azt fizessem stb.
Click for thumbs down.0Click for thumbs up.0