Please or Register to create posts and topics.

Apróságok - egyszerűbb dolgok -

Ismét cserélődött egy alkatrész. A kartergáz szűrő.

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.

Kartergáz szűrő!

Ez ment a helyére! A megunhatatlan műanyag!

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.

egy kép nélküli leírás.

A szélesség jelző csatlakozójának egyik érintkezőjéről tőben elszakadt a vezeték.
A lehetőségek:

1, szerzek egy másikat hosszabb dróttal és beforrasztom a rossz helyére.

2, helyrehozom.

Miután az összes többi is hasonló idős és láttam már olyat amiről a gumi borítás lemállott így maradt a helyrehozatal.  Felvágtam a gumit 90%ig. a perem megmaradt. fogóval kicincáltam belőle az érintkezőt. A a gumi felső részét ahol a vezeték átment illetve ahová beleszakadt azt tűvel és 2 mm-es fúróval átjárhatóvá tettem. Átfűztem a vezetéket, ráforrasztottam a csatlakozóra Vettem olyan átmérőjű zsugorcsövet mint a gumi burkolat. lecsíptem azt a 3cm-t amennyire szükségem volt. Rá melegítettem. Összehúzta a gumi burkolatot annyira amennyire kellett, így még pont bele tudtam tenni a foglalatba. tökéletesen működik.
A fényképen a csatlakozók vannak a művelet nem lett megörökítve.
A rugó nyilván megszűnik amint veszek 1 pár új index búrát.

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.

Cserélve lett pár hónapja a légszűrő is és az ékszíjak is.

Újabb apróság csere volt ma is.

Kiakarítottam a csomagtartó esővíz levezető csövét és csatlakozásait. Egyiket cserélni kell mivel már előttem vki hebrákolta.

Van hozzá vmi cső ami elviekben dugóként és levegőztetőként használatos!

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.

Szintén apróság. Kb. 5 perces művelet.

Gépháztető hang szigetelés csere.

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.

Motor vezérlő csere.

Az hírlik róla, h nem romlik el soha, ami igaz is lehet, hisz a csere sem azért történt mert feladta a harcot.
Ősszel volt kasztnisnál az autó. sikerült nekik nem megfelelően felrögzíteni és egy idő után makacskodott az indítás. Szerelő helyszínre, tanakodás. Kis idő után kiderült, h nincs rendesen felcsavarozva a kasztnira ami ennek az alkatrésznek a hűtését is biztosítja. Ebből kiindulva nem kicsit kaphatott az elektronika. Ebből kiindulva lett kicserélve, mielőtt valami gubanc keletkezik. Mégiscsak 30 éves. Mindenre számítva azért  félretettem a régit.

Még egy kis adalék róla. Amikor megvettem az autót mondták a klubos szakik, h 2 indításos az autó. Első fordítás (indítózás) után megkapja a áramot a rendszer feltermeli az üzemanyagnyomást  és 2. fordítással már indul is. Tehát nem kell gyilkolni az indító motort. ez rendre így is volt mindig. a legnagyobb hidegben is max 3. ra indult.

Ez a mostani már a gyújtás ráadásra feltermeli az üa nyomást. Ez valószínűleg jobb lesz így.

Gyári BOSCH száma 0 227 100 124

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.

Webmester – minden, ami portálépítés!