Please or Register to create posts and topics.

Első autóm - Egy háromajtós 300as története

4-5 év vadászat végeredménye 

1988 Volvo 343 1.4 DL

Az egész story Lyddenhillben Angliában kezdődött ahol egy 3ajtós 340es versenyautó által szerettem bele a típusba. Ezek után folyamatosan bújtam a hirdetéseket kerestem hátha lesz végre valahol egy viszonylag szép darab. Elsőnek egy 5ajtós dízelt néztünk meg 150ezer Ft-ért kínálta az eladó csak amikor a küszöb alá néztem akkor szembesültem azzal hogy nincs meg a kocsi alja, ezért sajnos őt ott kellett hagyjam. Az első autót látva kicsit lankadt a lelkesedésem, de azért további autókat néztünk meg barátaimmal. Amikor már a 3.at néztük meg már kezdtem feladni. Kicsit nagyobb büdzsém lett, ezért elkezdtem 700as szériát nézegetni, de a szívem még mindig 3ajtós 300ast szeretett volna. Egyik nap lapozgatom a facebookot látom a roncsvadászokban valaki kérdezi mennyit érhet autója és akkor mosolygott rám igazán a szerencse. Szinte azonnal felvettem az eladóval a kapcsolatot. Kiderült a kocsi kb. 15km-el arrébb van a lakhelyemtől, ezen felbőszülve barátaimmal már a héten elmentünk megnézni az autót.Kisebb hibákkal szembesültünk, de az autó nagyon egyben volt. Hölgy árulta az autót és egy igen szürreális árat mondott ami után kicsit elszomorodtam majd hátat fordítottam az autónak. Megadtam a hölgynek az elérhetőségemet kissé cinikusan, ha bárki megadná érte annak az árnak a háromnegyedét jelezzen mert akkor megveszem. 1 hónap elteltével kaptam egy üzenetet a hölgytől, hogy van egy vevője aki elvinné az autót, és mivel ugyanazt az árat mondta mint én ezért gondolta megkérdezi érdekel e még az autó. Sikerült nyélbe ütni végül az üzletet. Így tettem szert életem első autójára.

Minden kezdet nehéz sajnos... A csinos külső mögött szembesültünk problémákkal. Nehezen indult hidegen, illetve benzinszivárgás miatt a hátsó ülésen utazók igen hamar kába állapotba kerülhettek. A karburátor finomhangoláda illetve üzemanyagcsövek cseréje után hál istennek minden probléma megoldódott.

Műanyag ápoló szer: Custom Factory - Black Gloss (lengyel termék), Polír: Autoglym Super Resin Polish (waxos polír)

Az alábbi képeken a kiindulási állapotból történő külső átalakulást követhetitek nyomon.

Feltöltött fájlok:
  • You need to login to have access to uploads.
czimbi-adm, Dinom and Borka Attila have reacted to this post.
czimbi-admDinomBorka Attila

Webmester – minden, ami portálépítés!