Please or Register to create posts and topics.

940 Differenciálmű probléma

Szóval adott egy probléma ami néhol búgással, másnál rángatással  keveredik.

Megpróbálok néhány dolgot átemelni a facebook-ról ide is.

"Fodor Csaba Lehet h a kardán közepén a felfüggesztő csapágy adta meg magát difi az kevésbé hal meg kardán meg ropod inkább

Balog Geri

Balog Geri Azért mielőtt szétszeditek a hátsóhidat, cseréljetek kardánközép csapágyat, és kardánkereszteket.

Dávid Búsi
Dávid Búsi köszi!, az 6 hónapja lett cserélve , akkor is ugyanilyen hangot adott. Kapott egy új csapágyat, most meg megint ugyanaz a hang.

Balog Geri

Balog Geri Tehát megszűnt a csere után a hang?

Dávid Búsi

Balog Geri
Balog Geri Egyébként csapágyakat a rajtalévő számuk alapján bármelyik nagyobb csapágyboltba tudsz venni. Szimering sem lesz gond, szerintem utángyártott is van még de gyári tuti hogy kapható.

Edit Fleisz

Edit Fleisz Szia Dávid! A Fékmester honlapján nézd meg.

 Dávid Búsi

Dávid Búsi Köszi Edit! A Komlósi úr kérte hogy tájékozódjak, mert aggódik hogy szétszedjük és nem lesz hozzá alkatrész. Jó tipp volt sziívesen járok hozzá (már amennyire szerelőhöz szivesen megy az ember) nagyon korrekt, és tényleg ismeri a tipust,még a speckó volvo 740-es diplomáját is megmutatta 🙂

Edit Fleisz
Edit Fleisz Még nekünk is jól jöhet 😉
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Nekem ugyanez van sajnos. De egyenlőre nekem sem sikerült intéznem semmit?

Balog Geri Merciknél szokott jelentkezni gyakran a difi bugás, a javítás elég ritkán szokott összejönni habár sokan foglalkoznak vele. Én biztosan nem állnék neki, alkatrészben szerintem minimum 30-40ezer plusz munkaköltség és erősen lutri. Nézd meg milyen az áttétel és keress egy bontott hátsóhidat. Szerintem.

Dávid Búsi
Dávid Búsi hát én többre számitok, nekem olyan 150-et mondtak alaphangon, de igen gondoltam én is a bontottra, az is érdekelhet ha tud valaki

Béla Szabó

Béla Szabó Sas József Rómeó hátha! Sajna megint döntöd bele a pénzt!

 

Dávid Búsi Béla Szabó folyamatosan, már lassan a vételár duplájánál tartok (vagyis kétszer a vételár pluszba), van 4 évnyi személyi kölcsönöm miatta, és még csak az állagmegóvásnál tartunk, nem is haladtam tul sokat előre. De nagyon szeretem. Ráadásul tegnapelőtt rátaláltam a hahun az első volvomra (460) gyönyörű volt 4 éve adtam el hibátlan fényezéssel, most meg 80ezerért árulják és úgy néz ki mint egy roncs, komolyan rosszul érintett a dolog, azon a kocsin tanultam meg vezetni. Szóval megfogadtam hogy a 940-en mellett kitartok, pedig már hármat is vehettem volna ennyiért.

Balog Geri

Balog Geri Dávid Búsi Úristen! 30-40ért mennek maximum a hátsóhidak.

Dávid Búsi
Dávid Búsi Balog Geri Szólj ha tudsz valakinél!
Balog Geri
Balog Geri Adam Varganal biztos hogy van!
Balog Geri

Balog Geri Persze addig míg nem tudni az áttételt nem érdemes keresni mert van 5féle!

Dávid Búsi
Dávid Búsi Balog Geri irok privátban
Sas József Rómeó
Sas József Rómeó Balog Geri dieselbe a két leghosszabb difit rakták nem? 😉 3:54 vagy 3:31 vagy ilyesmi

Balog Geri

Balog Geri Sas József Rómeó Igen a 3.31 a leghosszabb, de az a biztos ha megnézi milyen van neki.

Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Balog Geri nekem is ajánlottad Ádám Varga t de egyszer tudtam vele beszélni azóta semmi

Balog Geri

Balog Geri Marxreiter Péter Mostanában mindenkitől ezt a visszajelzést kapom, elég elfoglalt az Ádám remélem csak ez az oka ezeknek a kommunikációs problémáknak.
Besenyei János Keresséte az Ádám apját Zoli Varga biztos tud segíteni. De Pesten az Adria sétányon a volvo bolt tuti beszerez minden alkatrészt.
Szendrei Zoltán Dávid Búsi Dettó ugyanezzel bajlódom. Ugyanezen morgás. Csak még én se jutottam el a szétszedésig.
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Nektek rángatás indulásnál nem volt/ van? Mert nekem azzal kezdődött.
Szendrei Zoltán
Egy pici kottyanás van indulásnál vagy tolatásnál
Dávid Búsi
Dávid Búsi Marxreiter Péter letudnád irni jobban? mert nálam van valami fura ság
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Nekem ki akart esni az egész futómű induláskor. Olyan mintha le akarna fulladni a motor, mintha négyesben akar nál elindulni és nem adsz gázt de a kuplungot felengeded úgy rángat. Viszont amint elindul azonnal abbahagyja
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter De ez már nem most kezdődött. Először kuplungra gyanakodtam de az cserélve volt gondoltam csak nem... Aztán így maradt egy jó ideig és most kezdett el bugni nagyon de inkább akkor amikor motorfékre engedem. Akkor viszont brutális.
Szendrei Zoltán
Marxreiter Péter ilyesmi nincs
Szendrei Zoltán
Nekem indulástól megállásig. Amikor hóba csúszkáltam behúzott kézivel és kinyomott kuplunggal akkor abbahagyta
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Megemeltem az egyik oldalát lassan sebességben forgattam és akkor egyszercsak megakadt. Úgyhogy mint kiderült mát annyira megkopott hogy össze tud akadni.?
Szendrei Zoltán
Szép kilátások....
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Ja most nem.is merem használni mert ha esetleg fel tud kapni egymásra a két fog akkor akár szét is foghatja a difit. Annak meg nem annyira örülnék a pályán?
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Szendrei Zoltán távol álljon tőlem hogy becsméreljelek de tudod hogy hátsókerekes és nem kell a kézit rángatni?? Különben nekem is az után kezdte el miután vagy húsz percig forogtam a velencei körforgalomban???
Balog Geri
Balog Geri Marxreiter Péter Hogy ha tényleg ennyire durván elkopott akkor volt benne egyáltalán olaj vagy csillió kmet futott?
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Balog Geri Olaj van benne és nem is annyira dzsuvás. Most van benne 280000 ebből kb én raktam bele az utolsó 60000-et szinte csak a pályán használom. Persze ki tudja mennyi a valós kilóméter. Egy ideig néha néha nem is ment a számláló de azt megcsináltam.
Balog Geri
Balog Geri Kiderült már az áttétel?
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Hivatalosan nem. De azt hiszem pont te mondtad a 3.91-et. Amit a mi őskori számításunk is igazolt.
Balog Geri
Balog Geri Marxreiter Péter Ja igen tényleg. Akkor ez a 2.0es motoros?
Marxreiter Péter
Marxreiter Péter Igen 2.0 benya kézi ötös váltó
Balog Geri Érdekes hogy mennyi difi problémáról irtok. Jó lenne tudni valóságban ebből mennyi hibáért volt felelős tényleg a difi és vagy csapágyai. Én egyetlen esetben láttam hibás difit, egy 1993as 240kombi 360.000kmel egész életében lakókocsi szállításra használták és ettől elkopott a kúp+tányérkerék.

Dávid Búsi Marxreiter Péter elindulásnál mikor váltok de csak 1-es 2-es fokozatoknál néha rázkodik az egész, mikor kuplungolok. Teljesen kiszámithatatlan, van hogy hetekig nem aztán néha igen, mostanában sűrűbben. Én kuplung problémára gyanakodtam, de nem tudom, mindenesetre fura

Richárd Barina Szerintem kezdd az olcsóbb dolgokkal. A kardáncsapágy kb 3000ft, a kerékcsapágy sem egy vagyon, viszont a difi húzós lehet. Egy kis búgás nem a világ vége, az előző 9-esem tíz évig búgott, a mostaninak is van hangja, de nem zavar annyira (Ladán szocializálódtam).

Marxreiter Péter

Marxreiter Péter Nekem hidegen egyáltalán nem csinálja csak ha bemelegszik

Ádám Zadravecz

Ádám Zadravecz Nálam tavaly előtt volt megcsinálva szintén ugyanez, nem én vettem az alkatrészeket, de nem volt semmi nehézség benne. '91 940 B230FT"
Robert Szabo Cseréld le bontottra,olcsó.

Fuchs Ádám
Fuchs Ádám olaj van benne? jó is még?
 
Dávid Búsi
Dávid Búsi én 6 hónapja cseréltem benne, volt egy csapágy csere a kardánnál meg olaj meg kapott valami szuper adalékot ami valami bevonatot képez és mérsékli a kopást. Akkor el is hallgatott de egy pár hete megint elkezdte.
Fuchs Ádám
Fuchs Ádám probalj meg esetleg ratolteni, nem szivarog-e.
Anita Kiss
Anita Kiss http://www.skandix.de/de/
Mi most innen rendeltünk alkatrészt. 🙂
Dávid Búsi kösziii

 

 

Webmester – minden, ami portálépítés!